Menu
EUR

Klantenservice

Vind snel en eenvoudig het antwoord op uw vraag op deze pagina, of neem anders contact met ons op.
+31 (0)6 178 547 64
Ma/Vrij van 08:00 tot 18:00 uur
+31 (0)6-52222352
Chat met ons via Whatsapp
(alleen chat, niet om te bellen)

Neem bij vragen gerust contact op met onze klantenservice, en we staan voor u klaar! Per mail of whatsapp kunt u 24/7 uw vraag aan ons stellen, welke we dan zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.

Telefonisch zijn we op werkdagen bereikbaar van 09:00-18:00 uur, en op zaterdag van 09:00-14:00 uur.

Wilt u ons contacteren m.b.t. eventuele overname van uw glasobjecten?
Gelieve dan eerst hier de voorwaarden te bekijken

ADRESGEGEVENS:
Wolweg 24-A
3776 LP Stroe
Bezoek op afspraak

KvK-nummer: 72716576

Neem contact op

Contactgegevens

+31 (0)6 178 547 64
+31 (0)6 178 547 64
KVK nummer: 72716576
btw-nummer: NL001174215B94
Glaskunst Art Wolweg 24-A
3776 LP Stroe - NL
BEZOEK OP AFSPRAAK

Veelgestelde vragen

Bestellen
Hoe groot is jullie assortiment?

In de online glaskunst winkel van Glaskunst Art treft u meer dan 1000 unieke glasobjecten, en daarmee hebben wij meer glasobjecten in ons assortiment dan u elders zult vinden. U vindt bij ons glas, kristal en kristal glas objecten uit heel Europa, welke gemaakt zijn uit mondgeblazen glas door diverse gerenommeerde glasstudio's.

Hoe plaats ik een bestelling?

U vindt HIER een compleet stappenplan voor het plaatsen van een bestelling bij Glaskunst Art. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

Kan ik hulp krijgen bij het plaatsen van een bestelling?

Ervaart u (technische) problemen met het plaatsen van een bestelling, of bent u op leeftijd en vindt u het moeilijk om via internet een bestelling te plaatsen? 

Bel ons dan op 06-168 522 73 of stuur een mail naar [email protected] en we helpen u graag. U kunt ook via deze weg uw gegevens en het te bestellen glasobject aan ons doorgeven, en dan kunnen wij uw bestelling voor u plaatsen! Glaskunst Art staat immers voor 'Glaskunst kopen met een glimlach', en ons hechte team van glasliefhebbers staat altijd voor u klaar!

Hoe kan ik betalen, en is dit veilig?

Wij bieden u de onderstaande betaalmethoden. Wij maken gebruik van een beveiligde server, dus zowel uw persoonlijke- als betaalgegevens zijn altijd veilig bij ons. Dit kunt u herkennen door het hangslotje in de adresbalk voor uw webbrowser:

iDEAL

iDeal 

Credit Card

Creditcard

Bancontact

Bancontact

SOFORT Banking

SOFORT Banking

Belfius

Belfius

Giropay

Giropay

VVV Cadeaukaart

VVV Cadeaukaart

Factuur

Achteraf op factuur

Bankoverschrijving

Handmatige overboeking

Kan ik als bedrijf bij jullie bestellen?

Uiteraard kunt u als bedrijf ook bij ons bestellen, zowel kleinere als grote aantallen.

Vanaf 5 glasobjecten kunt HIER een offerte op maat bij ons aanvragen. 

Levering
Wordt mijn bestelling goed verpakt?

Uiteraard! Wij verzenden elke bestelling verzekerd en uitzonderlijk goed verpakt. Dat wordt gegarandeerd genieten na afloop!

Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf een bestelwaarde van €40,- betaalt u geen verzendkosten? Onder de €40,- betaalt u slechts €5,95 verzendkosten, terwijl het ons zelf in werkelijkheid meer kost. Dit geldt alleen bij levering binnen Nederland.

Uiteraard leveren we tegen reguliere verzendkosten ook buiten Nederland, zelfs naar bestemmingen over de gehele wereld!

Wat is de levertijd, en waar/hoe wordt deze aangegeven?

De levertijd verschilt per product, maar wij doen er altijd alles voor om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. U vindt de levertijd van elk glasobject precies onder de knop 'Toevoegen aan winkelwagen'. Nadat wij uw bestelling verzenden heeft u normaal gesproken uw zending binnen 1-2 dagen in huis.


LANGERE LEVERTIJD?
Heeft u een glasobject op het oog en staat er enerzijds 'Op Voorraad' maar anderzijds een langere levertijd van 2-3 of 3-4 weken? Dan is dit glaskunstwerk op voorraad bij de leverancier, en zullen wij het daar direct bestellen.

Meestal kunnen we dan al veel sneller leveren dan de genoemde levertijd (vaak binnen een week al), maar is de langere levertijd enkel een slag om de arm. Soms kan er namelijk wat vertraging zijn bij de transporteur.

Welke verzendmethoden hanteren jullie?

Wij verzenden altijd met PostNL, en bieden u hierbij de volgende mogelijkheden:

  • Standaard Verzending NL, verzekering afhankelijk van artikel(en): €5,95 (gratis vanaf €40,-)
  • Extra verzekerde verzending NL: €9,50 (gratis vanaf €500,-)
  • Verzending buiten NL, desbetreffende verzendkosten zichtbaar in winkelmandje

Uiteraard kunt u tevens uw glaskunst bestelling zelf op afspraak bij ons ophalen.

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Wanneer uw bestelling door ons verzonden wordt, ontvangt u van ons een verzendbevestiging met track & trace code. Deze kunt u via onderstaande link invullen, en hiermee de laatst bekende status opvragen:

https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/

Retourneren
Wat is de bedenktermijn?

Wij doen er altijd alles aan om u tevreden te stellen, maar het kan natuurlijk gebeuren als u het door u bestelde glasobject tóch niet zo mooi vindt als gedacht, of dat u uw bestelling om een andere reden wilt annuleren.

Glaskunst Art hanteert dan ook, in tegenstelling tot de meeste glaskunstwinkels, een bedenktijd van maar liefst 30 dagen. Zo heeft u extra lang de tijd om het glaskunstwerk goed te bekijken, en om te zien of het item nog steeds goed op uw smaak en interieur aansluit!

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Wilt u uw glasobject(en) retourneren? Dit vinden wij dan jammer, maar uiteraard zullen we dit proces zo soepel mogelijk laten verlopen. U kunt schriftelijk een retouraanvraag indienen per mail, via een supportticket vanuit uw persoonlijke account óf via het contactformulier op onze Klantenservice pagina.

Nadat wij uw retouraanvraag hebben ontvangen nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op voor de verdere gang van zaken.

Bekijk onze Algemene Voorwaarden voor alle informatie.

Voor wiens rekening zijn de kosten voor retourzending?

We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop, maar wanneer dit toch niet (helemaal) zo is kunt u dit zonder problemen retourneren. Echter zijn de retourkosten dan wel voor uw eigen rekening.

Hoe zit het met schade aan mijn bestelling?

Hoe veilig en zorgvuldig verpakt wij uw bestelling ook verzenden, het blijft glas. Schade hieraan is dus altijd mogelijk wanneer de postbezorger er onzorgvuldig mee omgaat. Hoort u bij de aflevering al glasgerinkel? Dan vragen wij u om het pakket te weigeren, de postbezorger het weer mee terug te laten nemen en ons te contacteren.

Elke vorm van schade aan uw bestelling dient u binnen 3 kalenderdagen bij ons te melden. Hierna kunnen we niet meer vaststellen dat de schade tijdens verzending is ontstaan, en kunnen we u geen retourgarantie meer geven op het beschadigde product.

Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?

Nadat wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u zo snel mogelijk het gehele aankoopbedrag weer terug op uw rekening. In de praktijk is dit vaak al binnen 1-2 dagen. Het is voor ons vanzelfsprekend om dit proces zo snel en soepel als mogelijk te laten verlopen. 

Glasgeschenk
Kan mijn glascadeau gegraveerd worden?

Uiteraard! Wij voorzien uw glaskado graag van een persoonlijke boodschap. Dit doen wij volledig met de hand, omdat onze glasobjecten zelf ook allemaal handgemaakt en mondgeblazen zijn.

Wanneer u een glasgeschenk naar keuze in uw winkelmandje doet en vervolgens naar het winkelmandje toe gaat, dan kunt u aldaar ervoor kiezen om graveren aan uw bestelling toe te voegen. De te graveren tekst kunt u vervolgens achterlaten in het vakje 'Opmerkingen' in het afrekenproces.

Kunnen jullie mijn glasgeschenk voorzien van cadeaupapier?

Dit is zeker mogelijk, en desgewenst doen we er óók nog een handgeschreven kaartje bij! Wanneer u een glascadeau naar keuze in uw winkelmandje doet en vervolgens naar het winkelmandje toe gaat, dan kunt u aldaar ervoor kiezen om 'inpakken in cadeaupapier' en/of 'handgeschreven kaartje' aan uw bestelling toe te voegen. De evt. tekst voor op het kaartje kunt u vervolgens achterlaten in het vakje 'Opmerkingen' in het afrekenproces.

Vergeet u niet ook te vermelden wat de gelegenheid is voor het glaskado? Zo kunnen we daar rekening mee houden wat betreft het cadeaupapier en/of handgeschreven kaartje.

Heeft u ook cadeaubonnen?

Ja, die hebben we zeker. We begrijpen namelijk maar al te goed dat het heel lastig kan zijn om een geschenk van glas of kristal uit te zoeken die niet alleen op de smaak van de gelukkige ontvanger aansluit, maar óók nog eens op diens interieur. Hiervoor hebben we cadeaubonnen - van klein tot groot - zodat de ontvanger zelf het glaskunst werk van zijn of haar dromen uit kan zoeken.

Klik HIER voor een overzicht van al onze cadeaubonnen.

Kan ik als bedrijf meerdere relatiegeschenken bestellen?

Ook dit is uiteraard mogelijk, zowel grote als kleine aantallen. Desgewenst kunnen we daarnaast al uw glazen bedrijfsgeschenken voorzien van cadeaupapier en/of gravure.

Vanaf 5 glasobjecten kunt HIER een offerte op maat bij ons aanvragen. We zien uw opdracht graag tegemoet!

Verrichten jullie ook maatwerk?

Zowel voor particuliere als zakelijke klanten kunnen wij glasobjecten op maat laten maken, of het nu om één of meerdere glasobjecten gaat. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden, en we maken graag een vrijblijvend ontwerp voor u.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €45,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!